کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

گفتگو با مهران رجبی

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

به خادمان حرم حسودیم میشود


محسن همت/گفتو گو با بازیگری که شاداب و سر حال است

واتفاقأ علایق مذهبی قوی و محکم هم دارد و به شدت مردمی است، خیلی دوست داشتنی است.

مهران رجبی علایق دینی اش، از جمله اردت به امام هشتم را علنی نشانی می دهد و با لبخندی که مثل همیشه بر لب دارد،

دلش برای امام رضا(ع) تنگ می شودوباهمان بغض می گوید:

الان دلم هوای آقا امام رضا (ع)را کرده، در وسط همین

گفت و گو و در حالی که من در خیابان های شلوغ و ملهتب تهران دارم قدم می زنم

*آقای رجبی از پایتخت چه خبر؟

(با لبخند)،هوای گرم و آلوده ی تهران امان همه را بریده.البته مشهد شما هم از تهران کم نمی آورد، ولی باز هم وضعیتتان بهتر است.

پس یک هیچ به نفع مشهدی ها.

*مشهد را دوست دارید؟

مشهد قلب تپنده ی ایران است.

همه مشهد را دوست داریم،دلیلش هم که معلوم است.

*آن دلیل مهم؟ بارگاه امام هشتم (ع) ودل های خسته ای که آنجا آرام می شوند.

*شما هم این آرامش را دیده ای؟تجربه اش کرده ای؟

خیلی زیاد.هروقت خسته بوده ام به امام رضـا(ع) پناه آورده ام و او پناهگاه من بوده.

*پس مشهد باید برایتان پر از خاطره باشد؟

همین طور است.حتی خاطره های خنده آور و شیرین از حرم دارم.

مثل آن دفعه ای که حرم آمدیم و اطرافم شلوغ شد و من چادر دخترم را سرم کردم و نشستم تا شناخته نشوم.

آن روز یک دل سیر توانستم غروب حرم را ببینم.پشیمان شدم که کاش قبلأ این ایده به ذهنم رسیده بود.(خوش می خندد)

*به امام رضا ع چه حسی دارید؟

نه من، که همه ی مردم ایران ارادتمند این آقا هستند.

ما زندگی را مدیون ایشانیم.

من حضرت رضا(ع) را به مهربانی ورأفت می شناسم.،به این که کسی از حرم ایشان نا امید بر نمی گردد.

گفتم امید در حرم،در دل آدم زنده می شود.

من دوستشان دارم،خودشان هم این را می دانند.کاش حسی که الان دارم همیشه با من باشد.

*کلام آخر!؟امام رضــا(ع)، دوستتان دارم

۹۲/۰۴/۳۰
سید علمدار حسینی

کفشداری 11

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی