کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

همسایه ی خورشید(8)

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ



۹۲/۰۶/۱۳
سید علمدار حسینی

نوای کفشداری

نظرات  (۳)

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۴ سعیده (ماندگار)
دلم باز مثل بچه ها شده...

دلم مثل بچه ها پا می کوبد...

دلم هوای حرم کرده...

دلم باز حرم میخواهد...
پاسخ:
آقا میدانم غرق گناهم ولیکن
احتیاج به تو دارم


السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا ع

انشاالله به زودی قسمتتون بشه برید حرم سلطان
انشاالله
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۸ حضرت مادر.سـ

سلام و عرض ادب خدمت شما وبلاگ نویس محترم


بمناسبت دهه مبارک کرامت با

ویدوئی در وصف هشتمین امام

پذیرای دقایقی از اوقات شریف شما هستیم.

پیشاپیش تشکر از حضور شما/


تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
پاسخ:
باسلام خیلی ممنون و متشکرم.
سلام

من خودم متولد مشهدم ولی 16 ساله که تو مشهد زنگی نمیکنم
هرسال عید و تابستون قسمت می شد میرفتیم زیارت ولی امسال نه عید قسمت شد نه تابستون
اگر رفتید اگر هستید مشهد برای ما دعا کنید 
موفق باشید
پاسخ:
سلام انشاالله هرچه زودتر برید حرم و ارباب رو زیارت کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی