کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

راهی کربلایم

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

سلام به تموم نوکرای خوب امام رضا ع


نوکرا و خادما حلالم کنید....


چند وقتی بود دلتنگ اذان حرم کرب بلا بودم.


به عنایت خاص خود حضرت و امام حسین ع حاجتم داده شد....


از همه نوکرا و خادما حلالیت میخوام.حلال کنید اگه کم کاری کردم.


امام رضـــا حلال کن آقــا....

۹۲/۰۶/۲۱
سید علمدار حسینی

کفشداری 11

نظرات  (۹)

سلام.خوش به سعادتتون و التماس دعا.
پاسخ:
سلام انشاالله قسمت شما هم بشه.


سفر به سلامت
سلام ما رو هم به همه حرمها برسونین
سلام...
خوش بحالتون سلام مارو هم به آقا برسونید...التماس دعا
پاسخ:
سلام انشاالله قسمتتون بشه.
هی کربلا کربلا کربلا

من از حسرت میمیرم اخر
پاسخ:
انشاالله قسمتتون بشه عزیز...

نایب الزیاره باشید جناب...

ما کجا و حرم یا کجا؟

سلام
زیارت قبول
سلام ما رو هم برسونید
راستی میشه ایمیلتون رو برای بنده ارسال کنین
با تشکر
یا علی
سلام...
نمیدونم رفتید یا هنوز نه.. ولی خیلی التماس دعا دارم سید.
یاتون نره بزرگوار.بدجور دلتنگم.
خوش به سعادتتون.
پاسخ:
سلام عزیز دعاتون کردم.

من همین امروز رسیدم.
با عرض سلام و ادب احترام قطعا مطالب وبلاگ شما در رشد و تعالی فرهنگ تشیع در فضای مجازی مفید و موثر خواهد بود به امید موفقیت و آرزوی شاد کامی با وبلاگی تحت عنوان سفیر تدبیر با آدرس ذیل منتظرتان هستم .

www.safiretadbir.blog.ir
تا ادم نشم قسمتم نمیشه............

زیارت قبول
پاسخ:
سلام
ارباب همه رو درهم میخره.

انشاالله اربعین میرید.

ممنونم عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی