کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

دارم قدم قدم به تو نزدیک مى شوم

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۷ ق.ظ

قلبى شکست و دور و برش را خدا گرفت


نقاره مىزنند ، مریضى شفا گرفت


چشمى کنار اینهمه باور نشست و بعد


عکسى به یادگار از این صحنه ها گرفت


دارم قدم قدم به تو نزدیک مى شوم


شعرم تمام فاصله ها را فرا گرفت


دارم به سمت پنجره فولاد مى روم


جایى که دل شکست و مریضى شفا گرفت

۹۲/۰۷/۰۳
سید علمدار حسینی

شعر

نظرات  (۱)

خوش به حالتان که دارید قدم به قدم نزدیک تر میشوید به گمانم من دورتر میشوم..

التماس دعا دارم...

پاسخ:
سلام ما خیلی دور تر از شما هستیم.

بنده باید سالها بیام تا بشم هم سطح شما بزرگوار...


التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی