کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

تا عاقبت به خیرترین نوکرم کنی

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ق.ظ
گریه بهانه ای است که عاشق ترم کنی
 شاید مرا کبوتر جلد حرم کنی
 آقای من! کلاغ به دردت نمی خورد!؟
 از راه دورآمده ام باورم کنی
 با ذوق وشوق آمده ام حضرت رئوف
 فکری به حال رنگ سیاه پرم کنی
 زشتم قبول؛ بچه ی آهو که نیستم
 باید نگاه معجزه بر جوهرم کنی
 باید تو را به پهلوی زهرا قسم دهم
 تا عاقبت به خیرترین نوکرم کنی
۹۲/۰۹/۰۸
سید علمدار حسینی

شعر

نظرات  (۴)

سلام.
من هم یک همچون توصیفی م... کمی خیلی بیشتر از گفتن ها حتی...
آقا جان...آقا جان...
میشه یعنی قبولم کنید...
راه نفس بی شما بسته است.
پاسخ:
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا ع

گریه بهانه ایست که عاشق ترم کنی...


من دلم حرم آقا رو میخواد..
امشب دوباره هوایی شدم..
گریه کردم..
زائرینشو راهی کردم.. دلم حرم میخواد
: (
پاسخ:
سلام زائر حضرت رضا ع
انشاالله هر چه زود تر قسمت خودتون بشه که راهی بشید...


۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۹:۰۷ غریبه غریب
ممنونم از اینکه حال و هوای مارو امام رضایی می کنین

سپاس
پاسخ:
سلام
من خودمم زائر میشم.


صاحب خونه یکی دیگس.

خواهش میکنم
التماس دعا
سلام
با افتخار در سفیر لینک شدید
آماده همکاری با شما
التماس دعا
پاسخ:
سلام تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی