کـفــشـــداری 11

آخرین نظرات
نویسندگان

دوری مشهد

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

باسلام خدمت همه رفقا...


بعد از صبر زیاد مث اینکه امام رضا ع بازم خریدمون.


کار که بالا بگیره معلوم نیست چی بشه....


بخاطر امام رضا ع حلالم کنید...


کوله بار گناه دارم میام امام الرئوف ع

۹۳/۰۳/۰۴
سید علمدار حسینی

دل نوشته

نظرات  (۷)

کـــــاش این "نیست" "هست" شود ... !

عجل فرج

م.ر
همش فک میکردم شما اهل مشهد هستین
التماس دعا
ان شاالله ما بریم!
پاسخ:
سلام نه بنده ساکن تهران هستم.
ارادت خاصی از بچگی به حضرت رضا ع دارم.
انشاالله محشر برسه به داد هممون.
انشاالله
التماس دعای فراوان
پاسخ:
محتاجیم. چشم حتما
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۰ کنیز زهرا(س)
ازهمه دل بریده ام......دلم اسیریک نگاه...تمومه آرزوی من...
زیارت امام رضا...دل حقیرمن شده...مست عزیزفاطمه...ازحرم امام رضا دلم میره به علقمه..
سلام.چه فضای دلنشینی..توروجان حضرت زهراماروهم دعابفرماییدکه سخت دلتنگیم..
پاسخ:
 انشاالله خود امام رضا ع به دلتون عنایت کنه.
از این که در مورد وبلاگ نظر دادین  ممنون عنایت خود حضرت رضا ع.

۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۵ مدافع ولایت
سلام وبلاگ خوبی داری به منم یه سری بزن تشکر

  mosaferezaman.blogfa.com
خیال کن که غزالم...
زیارت قبول
پاسخ:
ممنون مرسی.
خوش بحال دل آهو که تو ضامن شده ای.......
خدا قوت

پاسخ:
سلام.
ممنون.
تشکر از اینکه سری به وبلاگ دلتون زدید.

یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی